زمزمه های تغییر در مرکز چیتراکالا / مدیر جدید کیست؟ – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، زمزمه هایی مبنی بر تغییر مدیریت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری به گوش می رسد که در حال حاضر مدیریت آن بر عهده سید مسعود شذایی طباطبایی است.

شذعی طباطبایی از خرداد 1395 در این سمت شروع به کار کرد و در این سال ها برنامه ها و فعالیت های قابل توجهی در حوزه هنرهای تجسمی طراحی و اجرا کرد.

حالا با توجه به تغییراتی که در حوزه هنری به وجود آمده، شنیده ها حاکی از آن است که در روزهای آینده شاهد تغییر مدیریت آن خواهیم بود. مرکز در این میان، مدیریت مراکز هنرهای تجسمی با توجه به نگاه انقلابی حوزه هنری و اقدام و واکنش سریع کانون به رویدادهای اجتماعی، نیازمند مدیریت شخصی است که ظرفیت پذیرش چنین مسئولیت هایی را داشته باشد.

بر اساس شنیده ها و پیگیری های خبرنگار مهر، احسان آقایی، امیر عبدالحسینی، مهدی مرادی و علی خیتی از محتمل ترین گزینه های جانشینی شذی طباطبایی هستند. همه این گزینه ها در حال بررسی است و برخی از آنها این مسئولیت را نمی پذیرند.

از جمله این گزینه ها، احسان آقایی با سابقه مدیریت موزه هنرهای معاصر تهران و امیر عبدالحسینی که سال ها در حوزه هنرهای تجسمی در حوزه هنری فعالیت می کند، گزینه هایی هستند. شانس بالاست آنها فکر میکنند

دیدگاهتان را بنویسید