عجیب ترین لباس عروس های دنیا / لباس عروس های لمپی از کیکی + عکس


به گزارش اقتصاد آنلاین؛ عروس های زیادی برای بودن، پیدا کنید لباس عروس کت و شلوار روز عروسی دغدغه ای تمام نشدنی برای همه عروس خانم هاست. از لباس‌های خوراکی گرفته تا برهنگی بیش از حد، این داستان لباس‌هایی است که پس از بررسی به‌عنوان عجیب‌ترین لباس‌های عروس جهان، برای برخی از خانم‌ها آنقدر زشت و عجیب به نظر می‌رسند که حتی نمی‌توانند آن را تحمل کنند. آنها را بپوشند

مدل لباس عروس در کشورهای مختلف جهان

1. معمولا عروس در یمن لباس عروس آنها طلای سنتی را با جواهرات و نقره می پوشند.

2. عروس های ژاپنی اغلب یک کیمونوی سفید خالص می پوشند لباس عروس آنها آن را به عنوان نماد پاکی و تولد می پوشند.


لباس عروس کیمونو

3. عروس کیناوری (از منطقه کشمیر) معمولاً چادری با زنجیر نقره، گردنبند بزرگ و جعبه طلسم کوچک می پوشند.

4. عروس در قزاقستان به طور سنتی از کلاه عروسی به نام ساوکلای استفاده می کند که نماد شروع یک زندگی جدید به عنوان یک همسر قانونی است.

لباس عروس کلاهی

5. عروس ها در مغولستان لباسی به نام دیل می پوشند که برای قرن ها مغول ها در آسیای مرکزی می پوشند.

6. در نروژ، لباس عروس سنتی به عنوان بوناد شناخته می شود. این لباس دارای جزئیات نقره ای است که ارواح شیطانی را از خود دور می کند.

7. عروس های کنیایی یک گردنبند سنگین عروسی، روسری، دستبند، شال چرم زنبق و حدود 20 گردنبند جداگانه می پوشند.

8. لباس های عروسی سنتی اندونزیایی در جاکارتا شامل مقدار زیادی طلا، الگوهای پیچیده، رنگ های جسورانه و روسری های تزئین شده است.

لباس عروس طلایی

9. لباس عروسی سنتی آفریقای جنوبی شامل کلاهی به نام «اینکهلی» برای سر عروس و گردنبند و دستبند رنگارنگ است.

10. در تبت، داماد به عروس لباس عروسی و جواهراتی شامل کلاه، جواهرات نقره ای برای چسباندن عروس و یک حرز با تصویر فلزی کوچک بودا می دهد.

11. عروس ها در اوستیای جنوبی لباسی با آستین بلند، پارچه طرح دار و کمربند فلزی دور کمر می پوشند که به طلسم معروف است.

12. در کره جنوبی، عروس ها هانبوک می پوشند، لباس سنتی با رنگ های روشن و خطوط ساده که نشان دهنده سنت هزاران ساله است.

13. اعتقاد بر این بود که مدل موی مجعد رومانیایی از آنها در برابر ارواح شیطانی محافظت می کند و آنها لباس عروس مجعد می پوشیدند.

14. در منطقه گورا (بین کوزوو و مقدونیه) عروس ها برای خرابی و بدبختی صورت خود را می پوشانند.

15. عروس های هندی ساری رنگارنگی را انتخاب می کنند که معرف منطقه آنهاست و دست های خود را با حنا تزئین می کنند.

16. لباس عروسی اتیوپی شامل یک تاج مخملی تیره و یک لباس بنفش و طلایی است.

17. در اریتره، عروس ها روسری می پوشند که در طول تاریخ برای پنهان کردن چهره خود از مهمانان استفاده می شد.

18. در سریلانکا، عروس زینتی نالاپاتا می پوشد، زیور خاصی که مادر عروس باید به عنوان نماد ابدیت در وسط پیشانی قرار دهد.

لباس عروس هندی

19. یک عروس در چین یک پیراهن qipao می پوشد، یک پیراهن ابریشمی قرمز که نماد شانس و ثروت است.

20. لباس عروس های اوکراینی معمولا شامل یک لباس گلدوزی شده با نقش های گلدار و رنگ های روشن مرتبط با جوانی و زیبایی است.

21. تاج و سایر زیور آلات موی ساخته شده از گل و گیاه، بخش اساسی بسیاری از مراسم سنتی لهستانی است.

22. نیجریه کشوری بزرگ با گروه‌های قومی و زبان‌های بسیاری است، بنابراین مراسم عروسی بر اساس منطقه، مذهب و طبقه متفاوت است، اما در نیجریه، اکثر عروس‌ها لباس‌های رنگارنگ می‌پوشند و اغلب پیشانی بند به نام «گل» دارند.

23. مراسم عروسی در غنا بسیار رنگارنگ و شاد است و خانواده های عروس و داماد پارچه های مخصوص به خود را دارند که از آن لباس عروس و داماد دوخته می شود.

24. در عروسی های اسکاتلندی، مردان به طور سنتی دامن های قبیله ای خود را می پوشند. پس از پایان مراسم، عروس شالی به رنگ قبیله همسرش به نشانه گذارش به خانواده جدید می پوشد.

25. یکان عمدتاً در جزیره باسیلان در فیلیپین زندگی می کنند. مراسم عروسی در اینجا معمولاً از دو مراسم تشکیل شده است، یکی مراسم اسلامی و دیگری مراسم سنتی قبل از اسلام است.

26. در رشته کوه های آند لباس عروس سنتی و معمولاً روشن است که با پیراهن و کلاه بافتنی، منگوله و غیره تزئین می شود. دامن و پانچو مخصوص عروس و داماد در روز عروسی دوخته می شود.

27. در ترکمنستان عروس‌ها را از سر تا پا می‌پوشانند تا ارواح شیطانی را دفع کنند و به عنوان طلسم عمل کنند.

لباس عروس وحشتناک

لباس بادکنکی

تلما لات در واقع این لباس را خودش درست کرده است، او بادکنک ساز نیست. به مدت 15 سال، لوت بالن ها را آزمایش کرد و آنها را به اشیاء روزمره تبدیل کرد. این بار تصمیم گرفت برای دخترش ویکی لباس عروس بسازد. او از لباس دوشس کمبریج الهام گرفت. ظاهراً 5000 بادکنک به طور کامل پیچ خورده اند تا ماکتی از لباس بادکنکی که پیش از شما می بینید ایجاد شود. تفکرات شما؟

لباس عروس بادکنکی

مدل در این تصویر خوشحال به نظر نمی رسد، سپس دوباره، لباس نسبتاً ناراحت کننده به نظر می رسد. لباس آنقدر بزرگ است که مردان مجبورند آن را با چوب های بزرگ بامبو بالا نگه دارند. به جای حجاب سنتی، طراح یک روسری حجیم را انتخاب کرد که نمی توانست در جای خود باقی بماند. لباس همچنین برای حفظ شکل خود نیاز به حمایت در قسمت پایین دارد. معلوم نیست عروس چطور باید این لباس را مانور دهد یا اصلا قرار است بتواند آن را مانور دهد. امیدواریم این لباس با یک تیم پشتیبانی همراه باشد

لباس پیله ای

این لباس عروس از مجموعه پاییز زمستان 1965 Yves Saint-Laurent است. زمانی که این لباس برای اولین بار ظاهر شد، آن را به عنوان مد لباس بالا در نظر گرفتند. این لباس بسیار معروف و یکی از شناخته شده ترین لباس های سنت لوران است. اگر فکر می کنید لباس گرم به نظر می رسد، حق با شماست زیرا از پشم بافتنی ساخته شده است. Lights On این لباس بخشی از مجموعه کامل لباس‌هایی با عنوان “عروسی بزرگ چاق کولی” بود. می توانید ببینید که لباس در واقع مانند لباسی است که “روی یک عروسک باربی” پیدا می کنید. این عروس در واقع از کسی خواسته بود که او را با یک کپسول آتش نشانی تعقیب کند، زیرا لباس مانند یک خطر آتش سوزی به نظر می رسید. زوج جدید وارد زمین رقص شدند. علیرغم سنگینی لباس، این زوج با موفقیت توانستند در طول شب برقصند

لباس عروس عجیب

کیک عروس

این لباس عروس فوق العاده منحصر به فرد توسط Lucca Sigurdardotti طراحی شده است. کل دامن از کیک خوشمزه و خوراکی درست شده است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این لباس با یک فیلینگ رنگین کمانی پر شده است. اگرچه برای روز خاص شما کاربردی نیست، اما قرار بود یک قطعه هنری کاربردی و در عین حال زیبا از هنر خوراکی باشد. نیازی به گفتن نیست که دیلی نیوز بسیار تحت تأثیر کار سیگوردوتیر قرار گرفت.

لباس عروس گچی

لباس گوسفند

چه چیزی مناسبتر از لباس عروس پشمی برای عروس چوپان؟ لوئیس فیربرن یک پرورش دهنده گوسفند برنده جوایز است. او این لباس را خودش با استفاده از پشم گوسفند مورد علاقه اش طراحی کرد: یک Lincoln Longwool کمیاب به نام اولیویا. کل عروسی حول محور گوسفند می چرخید: داماد یک جلیقه پشمی پوشیده بود، عروس یک کلاه به سبک “بو-پیپ” به همراه داشت. و کوسنی که حلقه را حمل می کرد از پشم گوسفند بود

لباس عروس گوسفندی

یک لباس با نورهای روشن

این لباس بخشی از مجموعه کامل لباس هایی با عنوان “عروسی بزرگ چاق کولی” بود. می توانید ببینید که لباس در واقع مانند لباسی است که “روی یک عروسک باربی” پیدا می کنید. این عروس در واقع از کسی خواسته بود که او را با یک کپسول آتش نشانی تعقیب کند، زیرا لباس مانند یک خطر آتش سوزی به نظر می رسید. زوج جدید وارد زمین رقص شدند. علیرغم سنگینی لباس، این زوج با موفقیت توانستند در طول شب برقصند.

لباس عروس کلفت

لباس عروس مشکی

یک زوج جوان استرالیایی می خواستند متفاوت و خاطره انگیزتر باشند، بنابراین عروس صوفی کاچیا تصمیم گرفت برای مراسم عروسی خود یک لباس مشکی بپوشد. وقتی این زن جوان برای سفارش لباس عروسش نزد یک طراح لباس حرفه ای رفت، اصرار کرد که رنگ لباس مشکی باشد. گفت: وقتی نامزدم از من پرسید اگر می خواهی متفاوت باشی، می توانی برای مراسم عقد لباس مشکی بپوشی، صادقانه گفتم بله. عزاداری و مراسم رسمی تر انتخاب می شود.

لباس عروس مشکی

دیدگاهتان را بنویسید