فرمانده سپاه یزد: یک سوم جمعیت یزد در قالب بسیج سازماندهی شدند


سردار حسین زارع کمالی روز جمعه در آستانه هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای سازمان یافته بسیج اعم از برادران و خواهران در 11 شهرستان استان ماموریت های دینی، ملی و انقلابی خود را انجام می دهند.

وی در ادامه با قدردانی از همکاری اقشار مختلف جامعه با بسیج گفت: دفاع آگاهانه و پاسداری از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در طول 43 سال گذشته یکی از رسالت های اصلی بسیج بوده است.

فعالیت 22 گروه بسیج در یزد

فرمانده سپاه الغدیر گفت: نیروهای مخلص بسیج در هر جایی که کشور و انقلاب اسلامی اقتضا می کند، آمادگی کامل برای ایفای نقش و تحقق اهداف خود را دارند.

جاره کمالی از فعالیت 22 گروه از بسیجیان استان یزد خبر داد که نمونه بارز آن حضور پررنگ نیروهای بسیج در کنار سایر گروه ها در خصوص مسائل کرونا و سیل در استان یزد بود.

فرمانده سپاه یزد: یک سوم جمعیت یزد در قالب بسیج سازماندهی شدند

وی تصریح کرد: امروز باکی بهینی در همه زمینه های خدماتی و فرهنگی، آموزشی، عمرانی، محرومیت زدایی و غیره در کنار مسئولان و دولت مشغول حل مشکلات و مسائل است.

فرمانده سپاه الغدیر یکی از برنامه های مهم بسیج در فضای کنونی جامعه را اهتمام جدید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه های 2 گانه جهاد تبیین و کمک محتوایی و فرهنگی برشمرد. مسائل .

تبیین اولویت بسیج در جهاد

به گفته جار کمالی این یکی از افتخارات بسیجیان است که متعهد به ایفای نقش توسط مردم، با مردم و برای مردم هستند و با قدرت و تدبیر از دستاوردهای بزرگ انقلاب و نظام دفاع می کنند.

وی از بسیج به عنوان فرصت ارزشمند کشور یاد کرد که همه آحاد مردم و مسئولان باید در جهت القای ارزش های دینی و انقلابی به ویژه روحیه بسیجی در جامعه تلاش کنند.

فرمانده سپاه یزد: یک سوم جمعیت یزد در قالب بسیج سازماندهی شدند

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: اگر روحیه، اهداف و رسالت نیروی مردمی و انقلابی بسیج در جامعه جاری شود از بسیاری از مشکلات و آسیب ها جلوگیری می شود.

جر کمالی به توطئه های دشمنان علیه نظام و انقلاب ها در ابعاد مختلف و مهمترین آنها در زمان حاضر جنگ تمام عیار ادراکی، شناختی و جمعی اشاره کرد که مردم و مسئولان باید نسبت به آن آگاه باشند.

دشمنان تاکنون توطئه‌های مختلفی را برای حمله به کشور و نظام انجام داده‌اند که با قدرت الهی و تدبیر مردم و مسئولان و روحیه بصیرت و اقتدار که باید حفظ شود، خنثی شده است.وی یادآور شد: دشمنان تاکنون توطئه‌های مختلفی را برای حمله به کشور و نظام انجام داده‌اند که با قدرت الهی و تدبیر مردم و مسئولان و روحیه بصیرت و اقتدار که باید حفظ شود، خنثی شده است..

به مناسبت هفته بسیج بیش از 1700 برنامه مختلف فرهنگی، علمی، مدنی و ورزشی از 8 آبان ماه سال جاری در استان یزد اجرا می شود.

جمعیت استان یزد یک میلیون و 250 هزار نفر است.

دیدگاهتان را بنویسید